KINGDOM HEARTS III - Big Hero 6 Trailer (Closed Captions)

Josiah Hernandez
Josiah Hernandez

Spanish

Hour ago
Marina
Marina

0:33 How did I leave in a kingdom of memes?

2 hours ago
Marina
Marina

I'm dying of cringe I wanted to play this in 2016 lmao

2 hours ago
the colossal titan
the colossal titan

The music is shit.... Can they please stop with the music...

6 hours ago
sakura
sakura

ccool, another keyblade

13 hours ago
sanicbear bear
sanicbear bear

this game really makes you feel like a disney

23 hours ago
zachary Moralez
zachary Moralez

Why is the music ENGLISH, but the rest is in japanese.

Day ago
Rman Nayr
Rman Nayr

YES BIG HERO 6!!!!!!!!

Day ago
Rman Nayr
Rman Nayr

OMG THIS IS GONNA BE AWESOME!!!!!!!!!!

Day ago
Dunkle Sans 2037
Dunkle Sans 2037

The sound effects were turned off (IN A TRAILER FOR THE 4TH TIME)

Day ago
FrO mLoR
FrO mLoR

я понял одно слова арагатте арагатте

Day ago
Starkyu
Starkyu

Finally! Omg my heart, we wait so long time for this game. Im happy af....!

Day ago
PhoenixLord66
PhoenixLord66

There's Randall!

Day ago
Zelux 23
Zelux 23

When did Cartoon network go to Big hero 6

Day ago
J Black
J Black

That theme song is so disappointing. Literally everything else looks golden though. Sooooon (ish), at last.

Day ago
Aqse m
Aqse m

*Infinity War is the best crossover event in history*

Day ago
Aqse m
Aqse m

KasLPKado I expected a like not a dumb comment that has no relation to this at all

Day ago
KasLPKado
KasLPKado

uhm that ain't smash lol xDD

Day ago
Ventus
Ventus

Aqua!!..

Day ago
Kaliss
Kaliss

This game is gonna bomb so hard, and you weebs are gonna wet your pantsu.

Day ago
Vinni Ferrell
Vinni Ferrell

I gotta figure out who's sings the song for this trailer!!

2 days ago
Jessie Jiménez
Jessie Jiménez

cada vez que salen trailer me enamoro más del juego

2 days ago
1,000 Subscribers With No Videos?
1,000 Subscribers With No Videos?

I have never watched big hero but I know this is gonna be *AWESOME*

2 days ago
Feitan
Feitan

Where do u play this game ?

2 days ago
little sht
little sht

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

2 days ago
Danielle Machuse
Danielle Machuse

Now it comes out Jan. 25th. Dang it! I was excited for it to come out on my birthday lol. But all is good. At least it's a little earlier.

2 days ago
White Emerald_
White Emerald_

Please put all KH games on the Switch! :)

2 days ago
Marcus Cheng
Marcus  Cheng

And Steam

9 hours ago
๖ۣۜMark
๖ۣۜMark

Y'all are too hype for that last scene it could be ventus...

2 days ago
ABII
ABII

if thats sephiroth then they ded

2 days ago
DarkhOrion
DarkhOrion

HYYYYYYYYYYYYYYYPED!!!!!

2 days ago
The Spazzing Porygon
The Spazzing Porygon

Love how the databugs are coming back. REally bringing back all the old heartless!

2 days ago
Trevor Patten
Trevor Patten

I have yet to play one of these but you can feel the love from the dev team in the trailer.

2 days ago
Skul Clan
Skul Clan

Speak English I can’t understand

2 days ago
Shao Chun
Shao Chun

Hope they add incredibles as well.

2 days ago
Daniel G
Daniel G

Ive never played kingdom hearts but where is the english

2 days ago
Chau Hien
Chau Hien

Hmm they in Japan so... They speak Japanese is right :/

2 days ago
FAZE GAMING
FAZE GAMING

they fucked it up again, NO SOUND FX!!!!!!!!!! HOW?!!!!!!!!!

2 days ago
Luck Danko
Luck Danko

Sora's eyes keep changing colours and i'm concerned

2 days ago
BooBop1987
BooBop1987

Cool!

2 days ago
High FALLING_GUMBALLS
High FALLING_GUMBALLS

Never knew a Donald could speak Jap :|

2 days ago
Hadeks Marow
Hadeks Marow

Who else is revisiting this trailer just to get a better look at Mickeys new box art cover keyblade at 1:22?

2 days ago
Brown Dovahbear
Brown Dovahbear

lol this looks like trash, no audio besides their voicelines (and even then, they're the epitome of cringe)

2 days ago
Mysterious Nigga
Mysterious Nigga

Brown Dovahbear You’re a fucking moron if you think that a whole game is trash just because the audio in the trailer wasn’t right

2 days ago
Tobi Redwood
Tobi Redwood

Lets count the Norts shall we? 1.Xehanort 2.Young Xehanort (may not count due to time bullshit) 2.Xemnas 3.Ansem 4.Xigbar 5.Saix 6.Vexen 7.Demyx (lolwhytho) 8.Vanitas (may not count due to Ventus bullshit) 8.Luxord 9. Data Riku (or replica??) 10.Larxene 11.Terranort (maybe?) 12.Aqua (not including Marluxia since he has normal eyes and im not sure if that was intentional or not)

2 days ago
Riley Howse
Riley Howse

WAT

2 days ago
Benjamin Gonzales
Benjamin Gonzales

you know they gonna drop kh 1 and 2 HD for ps4 after this comes out!

2 days ago
Marcus Cheng
Marcus  Cheng

They already did last year.....

9 hours ago
银Silvrz
银Silvrz

There's no sound effects.

2 days ago
Mistress Paige
Mistress Paige

I just came 13 times!

2 days ago
ItzaHuang
ItzaHuang

Song? Who;s this majestic voice? UTADA??????

2 days ago
Ichijo Festival
Ichijo Festival

Damn impressive. Clearly, gaming tech has at long last caught up to the level of detail we see in movies. And, lucky Japan, they get a voice actor for Sora that sounds age-appropriate.

2 days ago
JayLeezus
JayLeezus

Omg this song is too beautiful !!!’ 😭😭😭 utada why you disappear for so long

2 days ago
Douglas Henry
Douglas Henry

I have been waiting years to see Sora

2 days ago
Lulexiaa
Lulexiaa

whens that new trailer thooooo? 👀

2 days ago
Mysterious Nigga
Mysterious Nigga

Lulexiaa It’s out!

2 days ago
JakHeroego
JakHeroego

I think I see the Red Cap on top left! 0:49!!

2 days ago
Vegito 09
Vegito 09

I would buy this game just for its sound effects!

2 days ago
Jay Bee
Jay Bee

Vegito 09 lol

2 days ago
Gabriel Cannon
Gabriel Cannon

This game looks soooo fire 🔥🔥🔥

2 days ago
Firestar1992
Firestar1992

I have to admit... Young Xehanort is really cute.

2 days ago
Michelle Lopez
Michelle Lopez

Firestar1992 I think Young Xehanort is hot! 😅 I’m just glad to see another person who admits that he’s attractive lol

2 days ago
Alexander Mardis
Alexander Mardis

Can someone with better zoom confirm or deny SUPER SMASH BROS game case, top right corner 0:49?

2 days ago
Gianmickael Loyola
Gianmickael Loyola

The irony that here in America it will be 13 years between KH II and III.... Is that saying much?

3 days ago
Bryce Parris
Bryce Parris

WHO'S READY FOR THE AQUA FIGHT?! THAT'LL BE FUN!

3 days ago
Nicolò Cermenati
Nicolò Cermenati

I trailer sono bellissimi, rovinati però da una canzone moscia e insignificante rispetto alle precedenti... peccato.

3 days ago
GRAND HANDICAPÉ
GRAND HANDICAPÉ

la vf !!!!!!!!!

3 days ago
tunderdiamant
tunderdiamant

y'en a pas

3 days ago
Yuki De Jesus
Yuki De Jesus

im tired of watching trailers...it makes me not wanna buy the game anymore because theres just so much spoilers.

3 days ago
tunderdiamant
tunderdiamant

there's nothing in the trailers tho xD Most of the footage is from the worlds and i'm pretty sure everyone knows their disneys lol You can't actually tell anything that's happening from the main story except the Norts... and while i'll agree with you that hope they keep some norts secret until the end i guess they're just doing that to hype people... I mean Nomura was surprised that people were shocked for Aqua because it wasn't a major reveal for him so i guess we don't know anything yet

3 days ago
Megamannixe
Megamannixe

https://www.change.org/p/square-enix-european-dub-for-khiii

3 days ago
Nasty The villin
Nasty The villin

This dam song

3 days ago
Nathan Baca
Nathan Baca

Monsters inc and toy story too god damn I’m even more excited now. I want to see a marvel world and maybe a Death Star cameo when you’re piloting the gummy ship between worlds.

3 days ago
crossgatezombie
crossgatezombie

legit only bought a ps4 for this

3 days ago
Princess Allura
Princess Allura

"This Keyblade... Mickey Your Too Late".

3 days ago
thecomingofchrisit0
thecomingofchrisit0

please tell me that is the place were lingering will is at 1:23

3 days ago
NameLmao
NameLmao

0:47 Don't fuck with me I've got the power of god and anime on my side

3 days ago
Your friendly everyday Healer
Your friendly everyday Healer

... I’m gonna cry...

3 days ago
hella nightmare
hella nightmare

what pisses me off is the monster inc world All the little furry pedophiles are probably getting a hard on for this and start drawing it or doing some odd shit.

3 days ago
Doomarang3
Doomarang3

Quiet, you! 😡

3 days ago
rariix
rariix

This game and Spider-Man gonna buy the two main reasons im gonna buy a PS4 this year

3 days ago
Hector
Hector

It's over, Xehanort! We have technology! Fool! I have *D A R K* Technology!

3 days ago
Matthew Burnett
Matthew Burnett

I'm really excited to see what will happen with the big hero 6!!!

3 days ago
man cartwon
man cartwon

Kingdom Hearts 3 please make Korean language.

3 days ago
Bippity Boppity
Bippity Boppity

I've watched anime before but, *I can't handle this for some reason*

3 days ago
anonymous1994 Anderson
anonymous1994 Anderson

1:23 Oh, no. Aqua.

3 days ago
Syahazu Supian
Syahazu Supian

HEY how much longer do we need to wait? i think my ps4 is... going to die maybe

3 days ago
Patrick Mahoney
Patrick Mahoney

Skip to 1:30.

3 days ago
Just a regular gamer
Just a regular gamer

I love this game!

3 days ago
Jorge Andres Flores Mora
Jorge Andres Flores Mora

I LOVE IT

3 days ago
Foxy-Gamer-509
Foxy-Gamer-509

Me gusta la voces de los grandes héroes en japonés :v

3 days ago
Foxy-Gamer-509
Foxy-Gamer-509

No se si soy io o baymax se escucha como light (de death note) :vvv

3 days ago
SSushitumare
SSushitumare

this sound design is hurting me

3 days ago
Edward Garcia
Edward Garcia

Finally a trailer of Big Hero 6.

3 days ago
nathan buckingham
nathan buckingham

January 29th, 2019 please be true.

3 days ago
Zkaïopax
Zkaïopax

final game of kingdom hearts 😍😍😍😍

3 days ago
SD TOONS21
SD TOONS21

Once again, have Star Wars, Wander, GF, or at least fight the voodoo man.

4 days ago
Shazam1414
Shazam1414

Sora looking at Hiro all :/

4 days ago
Fred the Fish
Fred the Fish

Can someone tell me why they didn't add any sound effects in this?

4 days ago
Fred the Fish
Fred the Fish

+Patrick Mahoney Why they did this idk

2 days ago
Patrick Mahoney
Patrick Mahoney

Every time "Don't Think Twice," the KH3 theme song by Utada Hikaru, is playing in the background in the trailers, they remove the sound effects. When it's not playing, they keep the sound effects. The E3 trailers have that too.

3 days ago
Cunning Smile
Cunning Smile

Monstropolis Kingdom of Corona The Caribbean Toy Box Arendelle Olympus San Fansokyo Twilight Town Radiant Garden Realm of Darkness

4 days ago
Justin Arauza
Justin Arauza

Huh, see how happy Hiro is when he sees Sora? I mean, he’s REALLY REALLY happy 🤤 #SHIP

4 days ago
BloodNoctis
BloodNoctis

0:30 bug block from KH re coded???

4 days ago
chukman102
chukman102

Sora fits Big Hero 6 so well from artistic stand point!

4 days ago
Marcus Cheng
Marcus  Cheng

Because Hiro resembles him and Vanitas

3 days ago
SplatFire et Kowz
SplatFire et Kowz

#TeamNintendoSwitch

4 days ago
John Horton
John Horton

0:56 Look how big the MP Gauge is

4 days ago
Wauney
Wauney

kh2 came out when i was 8...i cant wait for this to finally be released

4 days ago
KHBrony Tie Hogona
KHBrony Tie Hogona

NICE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

4 days ago
MusicDoesChange
MusicDoesChange

This really confirms the theory that sora is the key to kingdom hearts. I’m scared.

4 days ago
P P
P P

This game is gonna suck. You guys do realize that, right? Kingdom Hearts hasn't had a good game in the series since the original and SquarEnix isn't the same company it used to be. Let go of the past...

4 days ago
MrAmazing79
MrAmazing79

I really don't think this game will suck.

2 days ago
xXPandakXx
xXPandakXx

What

2 days ago
1985 1993
1985 1993

Just beautiful 😭

4 days ago
ayami FD
ayami FD

Sto c va a poner BUENOOOOO

4 days ago
i Yaeger
i Yaeger

I will enjoy playing this game for every passed light (players).

4 days ago
Otaku Soul
Otaku Soul

Am i seeing things or did i just see Sora at the Keyblade Graveyard 1:22

4 days ago

Next videos