Jalen Rose to Stephen A.: 'You're just like' Cowboys fans | Get Up!

Kev T
Kev T

81

19 days ago
Jesse Castorena
Jesse Castorena

bahhhhhaaaa Stevens outaaa control

20 days ago
wrestlemaniac82
wrestlemaniac82

Jalen, you almost...ALMOST...got burn of the year, but you had to mention the Crimson Tide. Unlike the Cowboys, Alabama actually wins championships in the 21st century. In fact, they're the defending champions, this season.

20 days ago
joe
joe

Stephen a Smith be violating the cowboys thoughhhh

21 day ago
Michael Holt
Michael Holt

Get his ass whooped real good talking shit in D town.

21 day ago
TheGracious Fundamentalist
TheGracious Fundamentalist

Lol... Jalen getting his Judge Mathis on (suit & all), on this segment.. threw a lil jab at SAS...lol...

21 day ago
Youdont Knwamf
Youdont Knwamf

Fuck Steven a Smith

21 day ago
WS GS
WS GS

Max A Idiot.... They Just Needed A White Guy.... Next To A Black Man

21 day ago
GRAFFITI KING CALIFORNIA MOB
GRAFFITI KING CALIFORNIA MOB

Jalen Rose wasnt really that good in the NBA! He was good but not good enough to get a ring!!!!

21 day ago
LeVelle Coley
LeVelle Coley

Okay okay they got cooper, I’ll improve their record to 6-10 😂 had them at 5-11.

22 days ago
Robert Nunez
Robert Nunez

Shut da fuckup Mr.Jefferson.

22 days ago
OTKP
OTKP

So True Jalen! He does act like them!

22 days ago
Busting Yewls
Busting Yewls

😂 Stephen a is just like us

22 days ago
Mike Tisone
Mike Tisone

from the number 1 dallas cowboys fan...thank you jerry....Stephen a. you the only black cat on that stage...by the way...I'm a black Kat..lol

22 days ago
The Groover
The Groover

Dallas Cowboys fans can't stand you either Steve, talk about your garbage Giants.

22 days ago
Wally A
Wally A

I love Jalen Rose!

22 days ago
J Rizzo
J Rizzo

why do people think stephen a has anything to say worth listening to ? #clown p.s. nice shoes jalen

22 days ago
British Boxer
British Boxer

dog is a crypto cowgirl fan, he aint visiting Pittsburgh any time...my dog called him out!

22 days ago
Mobile Apps And Games
Mobile Apps And Games

Jalen Dallas is the my valuable team in the nfl. They get a lot of media coverage . Of course they are going to Dallas . Has nothing to do with Stephen A.

22 days ago
Max Moreno
Max Moreno

Got Em'! 😂😂😂😂😂

23 days ago
Zac Reiley
Zac Reiley

Cooper droped a shit ton of catchable balls, it wasn't all Car's fault

23 days ago
Deez Nutz
Deez Nutz

Let the hate flow Jalen Lmao So true tho, SAS is either on Pittsburgh, Green Bay, or Giants bandwagon..whichever is winning. Wishy washy Mf😂😂

23 days ago
(((Soundafek)))
(((Soundafek)))

Pathetic!! where's Skip Bayless when you need him..

23 days ago
Jonathan Williams
Jonathan Williams

+(((Soundafek))) Okay, just checking.

14 days ago
(((Soundafek)))
(((Soundafek)))

+Jonathan Williams Raiders

14 days ago
Jonathan Williams
Jonathan Williams

Are you a Cowboys fan!?

14 days ago
joe travieso
joe travieso

"MY yankees"......yep...just like cowboy fans who believe every year that they will win the superbowl......and yes we do believe that because winning the trophy is what is expected..and that's why you play the game

23 days ago
francisco garcia
francisco garcia

Lmao gah damn Stephen A hairline almost lit on fire my guy. That was a BURN.

23 days ago
Juan Del Cid
Juan Del Cid

Lmfao!!! Jaylen set that trap up beautifully 😂😂🤣🤣🤣

23 days ago
Demarcus Moody
Demarcus Moody

Fort Worth in the bldg

23 days ago
Cracc 216
Cracc 216

Stephan a smiths wife was a cowboys fan. A ex cowboys player fucked her and Stephan a walked in and caught them fucking in his bed. That’s why he hates the cowboys

23 days ago
Calvin Adams
Calvin Adams

Stephen a How did the pressure skip the play caller to Dak C Mon Bro

23 days ago
King Flacko
King Flacko

Why would you give a 1st round pick for amari cooper lmao

23 days ago
santinizzy
santinizzy

"We were in Fort Worth last year which was a mistake, if you're going to Dallas be in Dallas." 🤣🤣🤣

23 days ago
santinizzy
santinizzy

The fanbase is fired up? lol. Idk if Stephen followed the Cowboys fanbase but we are all very skeptical about this trade.

23 days ago
Dianneent
Dianneent

Actaually, Stephen, They were daring the entire Offense. That's why they stacked against Zeke and didn't really care about anything else. Also the Defense didn't come to play also. AP ran over them. Dak had to get sme things done. When he doesn't someone else, etc. Team effort nut as you know Dallas's problems spans over 20 years. They kill players and it will not stop until They learn to Pursue Excellence" Talking anything else is dramatic effects.

23 days ago
Lamont Smith
Lamont Smith

Steven A. NEEDS TO FIX THAT HAIRLINE & STOP SAYIN DUMB S#!T ALL THE TIME!!!!WORD.

23 days ago
Oski H
Oski H

that Jalen suit is fire. What type of material is that

23 days ago
Twilly
Twilly

Stephen A. has the most nauseating annoying toxic mouth of all time.

23 days ago
matt106 :
matt106 :

2 teams wind up in the super bowl, only two, so does that mean for the other 30 teams that don’t make it what could go wrong went wrong? By Stephen a smiths standards that would be a yes. stfu about the cowboys doing what 30 other teams do every year, fuck you asshole you troll the cowboys to get more views on the show and than at the same time you say you don’t hate the cowboys but you hate their fans? You mean fans that have nothing more to do than to be hopeful for next year after they no their seasons over what the fuck you want us to do? Lol fucking dick head

23 days ago
Cruzinthruspace
Cruzinthruspace

Jalen stays quiet most of the time when football comes on. Like a good wife. I'm tired of Jalen.

23 days ago
Joshua Martinez
Joshua Martinez

Jalen always keeps it real. Even with Stephen a smith

23 days ago
George Soto
George Soto

I been saying derek carr a bust ever since his brother David carr was a bust lol ain’t nobody drafting a carr anymore

23 days ago
enrique figueroa
enrique figueroa

Molly a hoe tho

23 days ago
Noel Cintron
Noel Cintron

😂😂😂😂😂😂😂😂😂

23 days ago
Bean S
Bean S

Jalen is right. If you've been watching ESPN as long as I can you would remember Stephen A being a Giants fan and going hard in the paint for them against Skip. Now that he's w/Max is (a Giants fan) he softened his stance for the sake of "debate".

23 days ago
fatdudeswag404
fatdudeswag404

My guy steve a smith is getting bald

23 days ago
Ben Gridley
Ben Gridley

Good job from jalen and sas.

23 days ago
kslikk34
kslikk34

Thanks for Calling Stephen A out. The same characteristics that he charges to the Cowboys fans, which is something I believe all fan bases have, he himself possesses the same traits. Both Yankees and Crimson tide fans are horrible, but they can be that cause they earned it.

23 days ago
Rob LaQuon
Rob LaQuon

It doesn’t matter who you put in front of him, Jalen out here to expose ANYONE. We love you Jalen keep giving the people what they want!

23 days ago
Carlos
Carlos

Cowboy fans are hilarious rofl. Most delusional fanbase I've ever seen.

23 days ago
Tyrone Leak
Tyrone Leak

Jalen hit it right on the money lol

23 days ago
Tyrone Leak
Tyrone Leak

Us Cowboys fans are no different from any other fan base. When we win, we talk a little. When we lose, you don’t hear much from us. Just like everyone else.

23 days ago
Jonathan Williams
Jonathan Williams

Because what can go wrong, will go wrong!!! It's who the Dallas Cowboys are!!!!

14 days ago
Cole English
Cole English

Stephen A is far worse than any Cowboy fan!

23 days ago
Cole English
Cole English

Amari is young & can ball out for Dallas!

23 days ago
Moneybagz Lawson
Moneybagz Lawson

My guy jalen b fresh

23 days ago
Eric Seybert
Eric Seybert

New England fans suck most and none of them pay up when they lose either

23 days ago
Altrim J90
Altrim J90

Jalen do you have problem with cowboys nation fans????Steph is hater but you

23 days ago
Deans Kingdom
Deans Kingdom

The raiders are rebuilding

23 days ago
High Frequency Radio
High Frequency Radio

I can't wait till the Cowboys win a Superbowl. I'm calling in to Steohen A's show...

23 days ago
mksrookies
mksrookies

You and SAS will both be long dead before the Cowboys ever win another superbowl. They suck and their season is already over.

23 days ago
Bryan G
Bryan G

Lmao jalen got his ass

23 days ago
Steph Thompson
Steph Thompson

Stephen a bout to rondo his ass

23 days ago
JUGGERNAUT KI11
JUGGERNAUT KI11

Cooper is a bum change my mind. Yall cowboys fans fans are happy but yall gon realise you guys got robbed when amari drops every pass

23 days ago
Twilly
Twilly

Not all Cowboy fans are happy with this trade.

23 days ago
SuperJohn12354
SuperJohn12354

Man I so want Jalen Rose , Bill Simmons and Steven A to have a show

23 days ago
THE KING
THE KING

I can't stand cowgirl fans either, there the worst

23 days ago
Mark Mazz
Mark Mazz

And we cant stand you Stephen A Smith

23 days ago
DEK TRAN
DEK TRAN

cowboys o-line is trash like the raiders o-line

24 days ago
Carlos Gonzalez
Carlos Gonzalez

And cowboys fans can't stand you either

24 days ago
jaquin 103
jaquin 103

Jalen called him out..brilliant

24 days ago
Chaplain C.D. No Chains
Chaplain C.D. No Chains

Thanks Rose!!!!!

24 days ago
Chaplain C.D. No Chains
Chaplain C.D. No Chains

We Are The Loudest Fans & We Winning A New Superbowls This Season....

24 days ago
Mary Caton
Mary Caton

Yes Steven A you are correct maybe thats why you talk about us 24/7

24 days ago
MiNuSx31
MiNuSx31

Jalen be owning Stephen...

24 days ago
Geoff Thompson
Geoff Thompson

If Amari Cooper was putting up numbers the way he did his first 2 seasons, he would have the same trade value as Khalil Mack. Be the same thing as Odell Beckham getting his 95 million. Either the Giants could trade him for a couple draft picks or pay him.

24 days ago
kaywit2ays
kaywit2ays

Let's be clear, he did not have two All-Pro seasons, SAS. They were pro bowls. Big difference!!! With that said, I'm glad the Eagles did not over pay for him.

24 days ago
Eli Kulin
Eli Kulin

Cowboys got finessed

24 days ago
The Crypto Lifestyle
The Crypto Lifestyle

Jalen is a DON !

24 days ago
Alasdair Macintyre
Alasdair Macintyre

S.A.S. is single handedly keeping the word 'bloviate' alive

24 days ago
Kaveh the Great
Kaveh the Great

Well, we all know how he made blasphemous famous… but to your point: as a political junkie, I’ve been hearing the word bloviate for years myself, so it’s always existed in the back of my head. But that’s just me.

21 day ago
BROWNS FAN UNTIL GARRETT IS FIRED
BROWNS FAN UNTIL GARRETT IS FIRED

+RJ Barron "talk at length, especially in an inflated or empty way." I had to google this shit

22 days ago
RJ Barron
RJ Barron

Alasdair Macintyre What does it mean??? lol lol

22 days ago
Black Skip Bayless
Black Skip Bayless

A Yankees fan shouldn’t be talking shit about how another fan base is terrible

24 days ago
Marcus Maxwell
Marcus Maxwell

Jalen and Steven A needs to do First Take. Like Max but allows Steven to bully him. Plus Shannon and Skip killing better chemistry.

24 days ago
Infamous_Bam88x53AGC
Infamous_Bam88x53AGC

Max is boring

23 days ago
jaylock9twenty5
jaylock9twenty5

Stephen A was bout ready to throw them hands

24 days ago
Al Coholic
Al Coholic

Jalen be lowkey getting revenge for the way Stephen A treats Molly

24 days ago
deuce of spades
deuce of spades

Yea

20 days ago
real deal
real deal

Yeah people forget they married now and smashing

20 days ago
Pee Jesus
Pee Jesus

+King Green there is a huge difference on how SAS talks to Molly now!! I think Jalen along with producers told him to chill out

20 days ago
TheGracious Fundamentalist
TheGracious Fundamentalist

Lol...

21 day ago
King Green
King Green

They let her talk a lot more since she got married to Jalen, just watch the show now you can see the difference.

21 day ago
takeshikitano3
takeshikitano3

I love these segments.  Hate that I only get to see this show once a week.

24 days ago
jason martinez
jason martinez

Typical Steven A. Trying to cause waves amongst a fan base to have to have some type of relevance. They must let him keep his job out of pity.

24 days ago
A P
A P

HTTR. We are number. 1

24 days ago
D B
D B

Two weeks is all. This week and next week.

24 days ago
Dr Phot
Dr Phot

Jalen for the win!

24 days ago
BurntRAM
BurntRAM

a 1st is fine... you were likely gonna draft a receiver in 1st round anyway. now you get proven guy. dallas NEEDED a true #1 so idk what the fuck people are crying about.

24 days ago
Joseph Garcia
Joseph Garcia

i like cooper, but i don't know if dad is the guy to make cooper look better.if anything, this helps give zeke an easier time to run.

24 days ago
R. Shackleford
R. Shackleford

Stephen A. Romo

24 days ago
Pedro Robles
Pedro Robles

They should have never broken up Mike and Mike for this garbage Pride won't let Greenburg go back but he should

24 days ago
keef davis
keef davis

After the show, Jalen gonna put on his Amish-hat and walk home.

24 days ago
Gohan With Down Syndrome
Gohan With Down Syndrome

Lol

23 days ago
J R
J R

Pack it up gruden your a waste of 100 million.

24 days ago
Travieso1 Ruvalcaba
Travieso1 Ruvalcaba

Stephen a closet cowboys fan. Claims to be a Steelers fan yet always talks shit about them. Come on out Steve

24 days ago
caveloc
caveloc

Jalen is just like Molly.

24 days ago
Jay
Jay

Give these two a show ❗️

24 days ago
Rahlow One
Rahlow One

Stephen A. As a Dallas resident and a non-cowboys fan. I would advise you after this commentary, please have police 👮‍♀️ escorts with you at all times when you come here.

24 days ago
SinaSoh
SinaSoh

Rahlow One leave!!!

21 day ago
Rahlow One
Rahlow One

Gorillajuice2009 make me!

22 days ago
MrTdollarsign
MrTdollarsign

Stephen A will be fine in Dallas, Dallas fans are not known for doing anything to anybody, Have you been to a cowboys game in Texas, the fans are well behaved lol

22 days ago
Gorillajuice2009
Gorillajuice2009

Rahlow One get out of Dallas boy!

23 days ago
Rahlow One
Rahlow One

D B I don’t know why he said that. These folks don’t play about Dallas or the Cowboys ⭐️.

23 days ago
Coach Hybrid
Coach Hybrid

Jesus... I get me putting the team on blast but the fan base?

24 days ago
HughsReviews
HughsReviews

I love Stephen A.

24 days ago
venmo clapper
venmo clapper

I don’t rlly hate the cowboys but I hated Tony Romo. That man was so trash

24 days ago
venmo clapper
venmo clapper

Randy Lahey analytics don’t mean shit fuck outta here

22 days ago
Randy Lahey
Randy Lahey

Then you should just stop watching football because you clearly haven't a clue when it comes to talent. Dude is like 4th all time QBR and ranks in top 10 for touchdown/interception ratio

22 days ago
Kingston few
Kingston few

Bring back Dez

24 days ago
Big Marcus 202
Big Marcus 202

Finally Jalen said it. Stephen a smith is a clown fan just like the Dallas Cowboys clown fan base

24 days ago
Dak _4
Dak _4

Wow

17 days ago
Fuck The Eagles
Fuck The Eagles

Yawn

24 days ago
Marco Dane
Marco Dane

SAS, how are you going to have 10 in the box dummy? 9 possibly, 10 is implausible.

24 days ago
Deтroιт313Daѕн!
Deтroιт313Daѕн!

Smh.... More interceptions for Dak are coming.... Amari is a nice number 2 WR. But he runs lazy routes, he's very inconsistent game to game and he's a drop/ball batted machine.... Good luck cowboy fans

24 days ago
D B
D B

Lazy ROUTES? Every talking head SAYS he is the best route runner. Not 1 has said different. Cowboy hater?

24 days ago
Nathan Toth
Nathan Toth

Poor Smith gonna get got by city of Dallas.

24 days ago

Next videos