FINALLY.. The Team 10 Movie Is Here! (enjoy)

  • Published on 8 days ago

    Jake PaulJake Paul

    Runtime: 25:20

    CHECK OUT JUSTIN'S SERIES HERE:
    usfilms.net/v-video-ly8EaQcUeMo.html&list=PLylMO5Z7Mv5-wyo0uMfydlnNznBvxSy-X
    👕NEW MERCH HERE - fanjoy.co/collections/jake-paul
    🔴SUBSCRIBE ➤ bit.ly/SUB2JAKEPAUL
    ↪ PREVIOUS VLOG ➤ LINK HERE
    INSTAGRAM ➤ instagram.com/JakePaul
    TWITTER ➤ twitter.com/JakePaul
    ⚠ WARNING ⚠
    Please be warned (and we cannot possibly stress this enough); under no circumstances should any challenges or stunts be attempted by any of our viewers without adult supervision. All challenges and stunts are performed by trained professionals in a controlled environment and are for entertainment purposes only. Again, do not try this at home!
    #JakePaul #WorkInProgress #JustinRoberts

    jake  paul  team10  vlogs  jakepaulers  champion  fanjoy  merch  

Inks Bo1
Inks Bo1

What is this garbage 😡 ps it's my birthday

9 hours ago
Firevsiced Fornite
Firevsiced Fornite

Jake Paul looks like tony stark

10 hours ago
Morley and kerris Retallick
Morley and kerris Retallick

I feel sorry for him

12 hours ago
Reyes Melo
Reyes Melo

There goes 25 minutes of my life I’ll NEVER get back....

13 hours ago
Melody Reed
Melody Reed

This was doup

14 hours ago
Alaa Khattab
Alaa Khattab

tho season 2

16 hours ago
sadie empire
sadie empire

Who else noticed that Justin has different phones

18 hours ago
Golfball Bros In LKN
Golfball Bros In LKN

WE WANT TO SEE THE REAL YOU

18 hours ago
Golfball Bros In LKN
Golfball Bros In LKN

JAKE

18 hours ago
Darrah Barber
Darrah Barber

What it going on......????

Day ago
Baddie Cash
Baddie Cash

We had six figures when we were 4

Day ago
Sarfnic Productions
Sarfnic Productions

bad acting

Day ago
David Gutierrez
David Gutierrez

So trash

Day ago
Evan 23
Evan 23

21:30 voice crack

Day ago
Tanner 124
Tanner 124

It’s so garbage

Day ago
Epic Fortnite
Epic Fortnite

18:40 SO CRINGE

Day ago
James And Mark Gwilliam
James And Mark Gwilliam

Absoloutely love the ending so funny when they started a fight 😂🤣😂🤣

Day ago
Unicorn ‘s and me!
Unicorn ‘s and me!

I loved this

Day ago
KIITURI PUKKI
KIITURI PUKKI

Jake is the best fighter on that movie cuz he is CHAMPION

Day ago
Eli Hargy
Eli Hargy

small face

Day ago
Abobakr Alaa Abdelkarim
Abobakr Alaa Abdelkarim

I love this movie

Day ago
NaserBR
NaserBR

it was so good

Day ago
n o e l l e
n o e l l e

???what is this???

2 days ago
Kylon Boothes
Kylon Boothes

Best video yet

2 days ago
Harrison Carter
Harrison Carter

It’s been like two months in my shirt still hasn’t came in

2 days ago
CD8k
CD8k

this isn't even cringe its just plain stupid they know they're making dumb content why do they continue to do this. I'm losing brain cells watching this.

2 days ago
ashleigh carlson
ashleigh carlson

Hahahahaha

2 days ago
Miana Benton
Miana Benton

Hey! Love you guys team 10 for life

2 days ago
Miley 34
Miley 34

So rude

2 days ago
The_Hollomans_ H.
The_Hollomans_ H.

jake play meep city in roblox

2 days ago
hamza sohail
hamza sohail

well its kinda like team 4 now

2 days ago
Arjun Pratap
Arjun Pratap

0:29 what the **** am i watching right now damn , the movie was awesome btw but this was hardcore

2 days ago
Sorfina Ariffin
Sorfina Ariffin

Y is the camera so shaky

2 days ago
George Freeman
George Freeman

Brilliant

3 days ago
sand man
sand man

At 0:47 look at all the Merch up

3 days ago
Wendy Gacha Heredia
Wendy Gacha Heredia

This shit is gettin real 😂😂😂

3 days ago
Alexxx
Alexxx

I am so confused what is this

3 days ago
She moves in her own dab
She moves in her own dab

why’s Justin so fat now

3 days ago
Jeff Eaton
Jeff Eaton

Is this movie going on Netflix

3 days ago
Stedman Mathis
Stedman Mathis

Hit

3 days ago
_Krystal_Wolfie_ _
_Krystal_Wolfie_ _

I only like this because Bach is in this XD

3 days ago
Zay Power
Zay Power

25 minuets of cringe

3 days ago
Antonia gk
Antonia gk

3 days ago
SamiaMua
SamiaMua

As a movie critict for 12 years *i* Just wasted 25 mins of my life

3 days ago
SamiaMua
SamiaMua

Just liked the edit

3 days ago
Philip McTiernan
Philip McTiernan

Lol, dab meh up

3 days ago
EpicLamborghini492
EpicLamborghini492

Would you rather watch: This Or YouTube rewind 2018 Comment your answers

3 days ago
Hannah Haidery
Hannah Haidery

The first minute made me so squirmy omg

3 days ago
Arwa Bakri
Arwa Bakri

stop hating it was actually pretty good

3 days ago
Margaret Delude
Margaret Delude

The movie is awesome who else thinks the movie is awesome

3 days ago
Carter Elston
Carter Elston

6:39 justin looks blue 😂

3 days ago
Lazy World
Lazy World

Jake paul is no more trend his trash 🗑

3 days ago
Darci isbister
Darci isbister

This is the wackiest shit ever

3 days ago
Fortnite Gamer1235
Fortnite Gamer1235

My like like

4 days ago
Murtaza Fawad
Murtaza Fawad

Season 2

4 days ago
Ella cool kid
Ella cool kid

who here to read all the comments

4 days ago
Princess Niya
Princess Niya

The video is good I love it

4 days ago
Yenifer Nunez
Yenifer Nunez

This makes absolutely no sense to me. I don’t even know why I clicked in the first place lmao

4 days ago
Shadow Gamer
Shadow Gamer

This is as cringy as every lele pons video

4 days ago
sister squad fan
sister squad fan

💙Jake Paul I love you so much your do awesome 💚 cool ❤ and inspiring 💜 I'm a Paul jaker 🌹💜💚💙💝❤🌹💜💚💙❤💝🖤💙💚❤💜🖤💝💜💚🌹🖤💝💜❤💚🖤

4 days ago
Gabriella Naylor
Gabriella Naylor

Dude the fighting part was so stupid it made me laugh 😂 this was hilarious

4 days ago
Gabriella Naylor
Gabriella Naylor

I love you jake don’t listen to dem hatters!

4 days ago
1k subsribers with no videos
1k subsribers with no videos

*All i want to say is SUBSCRIBE TO Pewdiepie*

4 days ago
Sonic Lover707
Sonic Lover707

Nice job

4 days ago
Jayalan Gog
Jayalan Gog

Gay

4 days ago
FiendGuy
FiendGuy

Didn’t even watched it. Just dislike because I can.

4 days ago
PotatoTuber
PotatoTuber

Whats the point of the movie?

4 days ago
Kaleigh Middleton
Kaleigh Middleton

(For the people who don’t like it) if you don’t like it why are you wasting your time commenting on it

4 days ago
Sub to PewDiePie and jack
Sub to PewDiePie and jack

Scrubby get on this on this

4 days ago
Kenia Gilles
Kenia Gilles

i found a cam man on the porch

4 days ago
Matt Lauer
Matt Lauer

Crazy very crazy

4 days ago
Mr Yeet
Mr Yeet

Just as shitty and cringe as I thought

4 days ago
kalena kahilihiwa
kalena kahilihiwa

I'm laughing so hard when they all started to fight.

4 days ago
Rainier Gaming
Rainier Gaming

That fight scene was cool

4 days ago
CRUSTCOOKIE XD
CRUSTCOOKIE XD

Trailer got a billion views but the movie itself got less than a million views. seems legit..

4 days ago
David Jay
David Jay

This is amazing

4 days ago
Dulce Delgado
Dulce Delgado

This is the most stupidest and cringiest thing ive ever watched

4 days ago
barby alvarez
barby alvarez

omg I LOVE THE MOVE IT WAS AMAZING

4 days ago
TDP 320
TDP 320

Sorry, but I’d rather watch paint dry for 10 hours.

4 days ago
Derrick Ridge Vlogs
Derrick Ridge Vlogs

Oh My Gosh, I just realised that TEAM 10 should make a movie that has to do with them going against the zombie apocolypse. that would be so cool and i would sure watch it and my friends would definitely start watching jake paul after that. it would just be really cool.

4 days ago
Andr0id 420
Andr0id 420

Dear YouTube, Just because I watch a video with this guys name in the title doesn't mean I want his content in my recommended...Trending?SMH

4 days ago
Elleah Erdman
Elleah Erdman

Sorry Jake but this is sorta dumb

4 days ago
Ehoppy_ 71
Ehoppy_ 71

That fight though lol

4 days ago
Roslyn Tuglavina
Roslyn Tuglavina

There’s mostly just Justin in the movie\video

4 days ago
NEA panther
NEA panther

No one asked for this

4 days ago
Gggg Gggh
Gggg Gggh

Mary mini Jake Paul is good And mini Jake Paul play for night

4 days ago
Ayako Kawano
Ayako Kawano

I am mini Jake paul

4 days ago
NanoᏢᏞᎪᎽᏃ
NanoᏢᏞᎪᎽᏃ

Who actually asked for this

4 days ago
ARIANATOR 4ever
ARIANATOR 4ever

*Use me as a dislike button.*

4 days ago
Epic gamer 12 Gamer
Epic gamer 12 Gamer

It’s everyday bro with the as youtube flow

4 days ago
i am cringest channel on YouTube
i am cringest channel on YouTube

This isn't even funny

4 days ago
Y3arZer0
Y3arZer0

Dumpster Fire: The Movie.

4 days ago
Minty Mite
Minty Mite

Am I the only one that thinks Jake's new profile picture looks shit

4 days ago
Keke Rosberg
Keke Rosberg

900k on 4 days, little jake is getting more and more irrelevant

4 days ago
kenneth playzzxc
kenneth playzzxc

Who is here before 1 million

4 days ago
mofi bot
mofi bot

This is Justin’s video, why did Jake upload it??????

4 days ago
Skabarflix
Skabarflix

Who else clicked this just to dislike it

4 days ago
Michigan Wolverine
Michigan Wolverine

What is a "Team 10"? Our yeah! That irrelevant 2018 thing!

4 days ago
Jeremy Clark
Jeremy Clark

Me

4 days ago
Katie Owen
Katie Owen

Dude the fighting made me laugh

4 days ago

Next videos